4 december 2021

Live chat: een verbetering van je online klantenservice.

2 min read

Een online klantenservice kan bijna al niet meer ontbreken tegenwoordig. Naast een contactformulier of e-mail contact kan je tegenwoordig zoveel meer met je online klantenservice. Denk aan een flowbot, chatbot, WhatsApp Business of Facebook. Met het uitbreiden van je online klantenservice kan je je klanttevredenheid en inkomsten verhogen. Klanten ervaren snel contact vaak als iets positiefs. Het voordeel van een live chat, flowbot of chatbot is ook dat dit geheel anoniem is en een klant hierdoor sneller geneigd is om een chat te starten. De drempel is lager.

Een live chat implementeren op je website, waar begin je?

Het uitbreiden van je online klantenservice en hier aan beginnen kan een hoop informatie in één keer zijn. Een goed begin is een live chat, hier kan je een medewerker op zetten en deze beantwoord alle klantvragen binnen de openingstijden. Door binnen enkele minuten te reageren op de klant wordt de klant snel geholpen en kan de klant verder. Dit resulteert in ultieme klanttevredenheid en meer sales. Toch kan het zijn dat je als bedrijf de mankracht of tijd niet hebt om een live chat te beheren en hierdoor de live chat vaker offline staat dan online. Ook hier is een oplossing voor.

Chatkracht: het bedrijf voor je ultieme online klantenservice beleving.

Ben je op zoek naar extra hulp bij het beheren van je online klantenservice? Chatkracht kan hierbij de oplossing zijn. Dat kan zowel met chat, telefonie, e-mail of het bouwen van een flow- of chatbot. De klantenservice kan deels overgenomen worden in samenwerking met het bedrijf of helemaal. Hierdoor ben je buiten openingstijden ook breed bereikbaar. Chatkracht beschikt over meerdere gespecialiseerde chatspecialisten die je graag uit de brand helpen. Wie wil nou niet zijn klantenservice naar een hoger niveau tillen? Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *