4 december 2021

Maak gebruik van een antwoordservice telefoon

2 min read

Uw bedrijf is belangrijk voor u. U wilt dat dit zo goed mogelijk loopt en dat u geen telefoontje mist. Want ieder gemist telefoontje kan een opdracht betekenen die nu naar de concurrent gaat. Maar het is en blijft onmogelijk om uzelf in meerdere delen op te splitsen. U kunt niet tegelijkertijd op een steiger staan, uw agenda in de gaten houden en een telefoontje behandelen. Het is dan dus aan te raden om gebruik te maken van een telefoondienst. Deze antwoordservice telefoon neemt uw telefoontjes over op momenten dat dat u het best uitkomt. De antwoordservice telefoon kan de meest voorkomende vragen over uw bedrijf voor u beantwoorden en zo zorgen dat u geen oproep meer mist.

Een antwoordservice telefoon werkt voor u

Het is dus wel van belang dat u aan de antwoordservice telefoon laat weten wat uw bedrijf doet en welke vragen er te verwachten zijn. Een antwoordservice telefoon bestaat altijd uit een vast team van mensen die zich goed hebben ingelezen in uw bedrijf. Zij kunnen voor u op doordeweekse dagen, 's avonds en zelfs in het weekend de telefoon aannemen. Van ieder gesprek wordt een verslag gemaakt ook terugbelverzoeken worden aan u doorgegeven. U kunt dan zelf, wanneer het u schikt, de mensen even terugbellen.

Ook ideaal als tussenoplossing

Is uw telefonist op wereldreis of is uw receptioniste met zwangerschapsverlof? Dan is het niet nodig om iemand in te werken om die banen tijdelijk in te vullen. Door gebruik te maken van de antwoordservice telefoon hebt u altijd een tussenoplossing achter de hand. Besluit uw telefonist niet terug te komen? Dan kunt u ervoor kiezen om van deze telefoondienst een permanente oplossing te maken. Is uw receptioniste een week eerder terug van verlof? Dan kunt u de service op dezelfde dag nog stopzetten. Het is dus de ideale tussenoplossing en ook de perfecte permantente oplossing.

Moet de telefoondienst in mijn systemen kunnen?

De telefoondienst bestaat uit ervaren mensen die de meeste vragen over uw bedrijf kunnen beantwoorden aan de hand van de informatie die ze van u hebben gekregen. Zij hoeven niet in uw systemen voor planning en andere zaken te komen. Het is uw bedrijf, dus dat mag u allemaal zelf regelen. Een telefoondienst zorgt ervoor dat de telefoon wordt opgenomen en dat (potentiële) klanten netjes en vakkundig te woord worden gestaan. Het is aan u om meer informatie te geven aan deze (potentiële) klanten als ze daar om vragen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *